Snak

Mere indhold efter annoncen
Smerte
Mon Tverskov overlever?

Fucking filmer
Det var så 7. Gang i denne kamp at en Nordsjælland-spiller smider bolden væk længe efter at der er fløjtet. Det må være blandt de regler der håndhæves mindst i fodbolden.

Hold da op nogen personlige fejl vi laver. Lad det så være den ene offday vi har i dette slutspil. Kæft det var unødvendigt men fuld fortjent.
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Andreas Hansen får gult kort selvom hans målspark tog kortere tid end samtlige FCM indkast
Dejligt at få en sejr over det dødbold hold.
Dejligt fodbolden sejrede i Herning. Forfærdeligt at se på et tophold, hvis farligste våben er lange indkast
Brynhilsen må have et intim foto af thomasberg siden han stadig starter inde..,nøj hvor han er ringe
moderator
Så bliver der fest hos Mediano. Og hjemme hos Simon Bræmer. Godt comeback af FCM ellers, der var satme mange muskler inde til sidst. Var sikker på de ville komme tilbage, men det var spildte penge :(
Dette er en signatur.
Annonce