Snak

Mere indhold efter annoncen
Cirkusforsvar af FCM i dag. Hold da op nogen fejl.
Tror ikke Thomasberg holder efteråret ud !
Lee er ifølge fcm-fans faktisk den bedste midterforsvarer, fcm har 💁‍♂️
Muuuuuuuuuh muuuuuuuuuh muuuuuuuh sådan ob! Velkommen tilbage i superligaen
Ligner en offside.

Men hold nu op hvor er det ringe forsvarsspil...

Redigeret: Nej ikke offside, vildt nok.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Uha - gaveboden er åben hos FCM. Vi takker 🙏🏻
Nej ikke offside, vildt nok.

Det rimelig lige til, enten er der ik ellers er der. Og det spdan det eneste var vognen er perfekt til
Kæft, OB er gode. Og FCM sejler.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Genpresset sidder virkelig. Stor ros til Zorniger og co. for at have implementeret det hurtigt. De dobbelte træninger under pre season må virkelig have givet godt ud.
Kæmpe fan af OB, Arsenal og Roma.
Ja Thomasberg ligner ikke manden som rykker FCM fremad som klub.

De spiller simpelthen for dårligt i forhold til det materiale som er til rådighed.
Annonce