Cirkusforsvar af FCM i dag. Hold da op nogen fejl.
Snak
Redigeretsøn 20. jul 18:33
Ligner en offside.
Men hold nu op hvor er det ringe forsvarsspil...
Redigeret: Nej ikke offside, vildt nok.
Men hold nu op hvor er det ringe forsvarsspil...
Redigeret: Nej ikke offside, vildt nok.
søn 20. jul 18:35
Nej ikke offside, vildt nok.
Det rimelig lige til, enten er der ik ellers er der. Og det spdan det eneste var vognen er perfekt til
søn 20. jul 18:35
Kæft, OB er gode. Og FCM sejler.
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
søn 20. jul 18:36
Genpresset sidder virkelig. Stor ros til Zorniger og co. for at have implementeret det hurtigt. De dobbelte træninger under pre season må virkelig have givet godt ud.
Kæmpe fan af OB, Arsenal og Roma.