Snak

Mere indhold efter annoncen
Arp ser spændende ud, so far
FCgavebod
Stærkt OB - jeg er særdeles tilfreds med de første 35 minutter! De nye tyskere ser gode ud og Falk er en tydelig forstærkelse af midtbanen.
Det er godt nok vildt, hvor godt OB spiller. Jeg er godt nok overrasket over deres niveau og tempo. En overraskende nedsmeltning i Herning
Mit bud: OB bliver danske mestre før sidste spillerunde.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvor er midtjylland fans morale? En mand ligger og har ondt, og så begynder de kraftedme at råbe “du er og blir et viborg svin”. Føj sir jeg bare
Mit bud: OB bliver danske mestre før sidste spillerunde.


Mit bud: Din første og måske sidste kommentar på bold med det gæt 😅
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Hvor er midtjyllå begynder de kraftedme at råbe “du eand fans morale? En mand ligger og har ondt, og sr og blir et viborg svin”. Føj sir jeg bare


Hvor på "føj-skalaen" ligger OB-fansene "Lorte Herning!" sang mens FCM hyldede en 18-årig fan der tragisk er omkommet?

OB-manden kom sig da i øvrigt også heldigvis over hans smerter det øjeblik han rejste sig op.
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Hvorfor skal det tage så lang tid, var den ikke ret tydelig? Det må de kunne gøre hurtigere.
Satans os, lige inden pausen.
Kæmpe fan af OB, Arsenal og Roma.
Annonce