Arp ser spændende ud, so far
Snak
søn 20. jul 18:38
Stærkt OB - jeg er særdeles tilfreds med de første 35 minutter! De nye tyskere ser gode ud og Falk er en tydelig forstærkelse af midtbanen.
søn 20. jul 18:39
Det er godt nok vildt, hvor godt OB spiller. Jeg er godt nok overrasket over deres niveau og tempo. En overraskende nedsmeltning i Herning
søn 20. jul 18:47
Hvor er midtjylland fans morale? En mand ligger og har ondt, og så begynder de kraftedme at råbe “du er og blir et viborg svin”. Føj sir jeg bare
søn 20. jul 18:47
Mit bud: OB bliver danske mestre før sidste spillerunde.
Mit bud: Din første og måske sidste kommentar på bold med det gæt 😅
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
søn 20. jul 18:50
Hvor er midtjyllå begynder de kraftedme at råbe “du eand fans morale? En mand ligger og har ondt, og sr og blir et viborg svin”. Føj sir jeg bare
Hvor på "føj-skalaen" ligger OB-fansene "Lorte Herning!" sang mens FCM hyldede en 18-årig fan der tragisk er omkommet?
OB-manden kom sig da i øvrigt også heldigvis over hans smerter det øjeblik han rejste sig op.
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!