Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er godt nok komisk med de ulvehyl.
Som forventet, var det sidste mål ikke blevet scoret i den her kamp. OB har været heldige.
Hold nu kæft mand, det er så unødvendigt at lukke dem ind i kampen på den måde.
Kæmpe fan af OB, Arsenal og Roma.
Der skulle ikke meget til at vælte OB. 😅
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Seriøst!? Kun FCM kan score to, på halvandet minut! OB må flove sig!
Godt at se at OB spiller videre når Bravo ligger, men selv ville have FCM til at stoppe spillet da Jay-Roy legede ondt i knæet.

Det synes jeg egentlig er fint at de gør. Det er jo sådan set det man har sagt, at man skal. Men hvorfor stoppede man så i den anden? Fordi Grott lod som om, at det var alvorligt nok? Bravo ser umiddelbart markant mere skadet ud end OB´eren.
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
klamt at tage sig til hovedet når det ikke er en hovedskade..
Hvor er det utilgivelig at FCM får så ufattelig lang tid til at kaste indkast, kan vi få 8 sekund regel på dette også?? Det jo absurd at man på hvert indkast, kan rykke hele holdet frem, tørre bolden 8 gange, og derefter kaste?? Der går snildt 30-45 sek HVER gang?!?
Det er så usportsligt at filme nede i eget felt.
Tæt på en meter offside viste stregerne, imponerende det skulle tage så lang tid. Så voksede træerne alligevel ikke ind i himlen for OB.
Hvor på "føj-skalaen" ligger OB-fansene "Lorte Herning!" sang mens FCM hyldede en 18-årig fan der tragisk er omkommet?

OB-manden kom sig da i øvrigt også heldigvis over hans smerter det øjeblik han rejste sig op.

Fik jeg sp ik hørt. Men virkelig ogs mangel på situationsfornemmelse

Og nu det uk for at godtgøre noget, men jeg vidste ik hva der blev klappet for, mon ob fans vidste det? Det vil vise rigtig meget om det, for hvis de ik vidstw det, så det svært at gøre boget ved. Omvendt hvis du vidste det er det total mangel på almindelig menneskelighed
Annonce