Det er godt nok komisk med de ulvehyl.
Som forventet, var det sidste mål ikke blevet scoret i den her kamp. OB har været heldige.
Som forventet, var det sidste mål ikke blevet scoret i den her kamp. OB har været heldige.
Hvor på "føj-skalaen" ligger OB-fansene "Lorte Herning!" sang mens FCM hyldede en 18-årig fan der tragisk er omkommet?
OB-manden kom sig da i øvrigt også heldigvis over hans smerter det øjeblik han rejste sig op.