Hvordan kan det være OB fans ansvar, at vide hvad der er sket INTERNT i fcm fanmiljø? Det er da fcm ansvar at kommunikere til Ob fans direkte, og/eller over speaker på station. Det absurd at forvente, at fordi FCM klapper, så ved OB fans i den anden ende- hvad der foregår… jesus et lavt niveau herinde i dag
Snak
Redigeretsøn 20. jul 19:08
Fuld fortjent FCM udligning!
At OB har formået at score på ingenting er mig en gåde, men FCMs defensiv er i gavehumør over for oprykkerne.
Største bekymring er, at FCM taber midtbanen - som de altid gør i en 4-4-2. Skift 2-3 spillere til 2. halvlegs start og få ændret formationen til 4-3-3, tak!
@Gunnasaurus
Er der ham OB spilleren du snakker om? Han lå i hvert fald og tog sig til hovedet. Der hvor FCM stoppede spillet. Noget OB ikke magtede da Bravo var ramt, tilsyneladende væsentligt værre end OBs spiller.
At OB har formået at score på ingenting er mig en gåde, men FCMs defensiv er i gavehumør over for oprykkerne.
Største bekymring er, at FCM taber midtbanen - som de altid gør i en 4-4-2. Skift 2-3 spillere til 2. halvlegs start og få ændret formationen til 4-3-3, tak!
@Gunnasaurus
Hvorfor tog han sig aå til hovedet?
Er der ham OB spilleren du snakker om? Han lå i hvert fald og tog sig til hovedet. Der hvor FCM stoppede spillet. Noget OB ikke magtede da Bravo var ramt, tilsyneladende væsentligt værre end OBs spiller.
søn 20. jul 19:10
Det synes jeg egentlig er fint at de gør. Det er jo sådan set det man har sagt, at man skal. Men hvorfor stoppede man så i den anden? Fordi Grott lod som om, at det var alvorligt nok? Bravo ser umiddelbart markant mere skadet ud end OB´eren
Hvorfor lyver du?
Da Grot rejser sig op går ud over baglinjen og rundt om banen humper han tydeligt.
Redigeretsøn 20. jul 19:11
@billebums
Som nævnt tidligere er der stor forskel på at ligge i ehet felt med en modstander i højt pres. Så ja der forskel på situationerne. Og nu sp jeg ik lm grot tog sig til hovedet, men den måde bravo gjorde lignte ik noget man gør når man har ondt i foden
Redigeret: nu blev ingen af dem ufskiftet, så mon ik det begge “bare” var slag der gjorde lidt avs i øjeblikket
Som nævnt tidligere er der stor forskel på at ligge i ehet felt med en modstander i højt pres. Så ja der forskel på situationerne. Og nu sp jeg ik lm grot tog sig til hovedet, men den måde bravo gjorde lignte ik noget man gør når man har ondt i foden
Redigeret: nu blev ingen af dem ufskiftet, så mon ik det begge “bare” var slag der gjorde lidt avs i øjeblikket
Ham Arp ser virkelig fed ud. OB spiller meget god bold, ligner en ikke typisk oprykker. Fornuftige indkøb.
FCM med mange atypiske personlige fejl. De to OB mål er jo helt på månen.
FCM med mange atypiske personlige fejl. De to OB mål er jo helt på månen.
Dette er en signatur.
søn 20. jul 19:25
Amen hvor er Zorniger og OB en fornøjelse at have tilbage i Superligaen. Fede trøjer og masser af energi!
søn 20. jul 19:31
Nogen midtjylland fans der ka forklare hvorfor øverste del af endetribunen er tom? Er der bare ik fler? Eller er det fordi i “kun” må luk en ind per sæde? (Der var ik et sæde til hver til pokalfinalen dernede)