Snak

Mere indhold efter annoncen
Har OB købt eller lejet ham Arp? Ser virkelig god ud
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Straf fra sidste sæson, så tribunen må kun være halvt fyldt

Ofc ja. Men det ligner sku in halvfyldt
Nååh Steinlein hvornår sælger man Aral Simsir for de +100m DKK, du fortæller der er blevet budt på ham?
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Jeg synes nu det er helt fortjent at OB er foran, fejlene fra FCM er jo fremprovokeret af OBs pres.
OB det bedste hold i dag.
Silkeborg IF
Mere indhold efter annoncen
Annonce
FCK starter selvfølgelig som de skal. FCM som de plejer med den træner og det fravær af sammenhængende spil og - vi så det allerede i sidste sæson- ringe forsvar. Defensiv klasse vinder mesterskaber!
Hvorfor spiller Paulinho ikke fra start, har han været skadet eller?
moderator
"eg synes nu det er helt fortjent at OB er foran, fejlene fra FCM er jo fremprovokeret af OBs pres."


Straffesparket ja, men de andre fejl var temmelig uprovokerede. Det var rene foræringer.
Dette er en signatur.
16 hold i Superligaen.

1. Division er stærk.
Han har skrevet en 3års kontrakt med OB

Har tidligere været på kontrakt i Hamburger SV, Bayern München og Holstein Kiel
Annonce