Snak

Mere indhold efter annoncen
Ja okay, jeg var lidt hurtig på tasterne jeg har kun set anden halvleg hvor jeg synes at OB har presset FCM ned.
Og så lukker man 3 mål ind; mod en oprykker!!!!! Fuldstændig mangel på klasse. Satme flot......
Fyldt udebaneafsnit og OBs fans styrer stemningen
Hurtig konklusion men OB kommer til at score kassen på Arp, hvis det her er hans niveau. Og så er han nok også væk igen hurtig.

Sune følger med 😉
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Flot Morten Krogh
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Lækkert gult kort eller noget..
Kæmpe fan af OB, Arsenal og Roma.
Mon ikke det bliver trukket tilbage igen det gule kort. Men det er jo også ligegyldigt, han bliver vel solgt inden transfervinduet lukker, hvis man skulle følge hypen her :). Flot kasse.
Sindsygt mål inkl. lækkert opspil
Vanvittigt af Franculino.
Svag dommerpræstation så langt. Tillader alt for meget ved straffe fra Lösl og Buksa. Gennemgående alt for mange mærkelige kendelser både den ene og den anden vej. Ikke kun dommeren - også linjevogtere. Fed offensiv kamp det til trods!
Annonce