Ja okay, jeg var lidt hurtig på tasterne jeg har kun set anden halvleg hvor jeg synes at OB har presset FCM ned.
Snak
søn 20. jul 19:41
Og så lukker man 3 mål ind; mod en oprykker!!!!! Fuldstændig mangel på klasse. Satme flot......
søn 20. jul 19:46
Hurtig konklusion men OB kommer til at score kassen på Arp, hvis det her er hans niveau. Og så er han nok også væk igen hurtig.
Sune følger med 😉
Sune følger med 😉
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
søn 20. jul 19:51
Mon ikke det bliver trukket tilbage igen det gule kort. Men det er jo også ligegyldigt, han bliver vel solgt inden transfervinduet lukker, hvis man skulle følge hypen her :). Flot kasse.