Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvis Midtjylland går videre kan vi få to skandinaviske dueller i Europa League. FCM vs Fredrikstad og Brann vs Häcken (i boks).


Ja og samtidig FCK - Malmø i CL. Kunne være 3 fine opgør.
Kent Nielsen redder Silkeborg med sit kloge overblik og dristige udskiftninger
Hvorfor sparker de på mål når vi har frispark? Vi har ikke scoret på frispark siden Magnus Mattsson var i klubben. Han skiftede til Nijmegen i Januar 2021.
Boycott Benjamin Boycott. SIF: Elendige siden Trivela Group
True hey, alle duellerne kommer som perler nu..
Spennende avslutning på Island!
#Bodø/Glimt #ManUnited #Weareinlove
Nej, nej, nej en kæmpemæssig chance til hjemmeholdet igen. Det er ikke ufortjent hvis de går videre.
Boycott Benjamin Boycott. SIF: Elendige siden Trivela Group
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Er vi der hvor vi er glade for at det faktisk ikke er Aarhus Fremad vi møder? Jesus Christ!!!
Hyldest til I.C. Ravn, Godtfred Brøchner og Søren Høegh anno 1917
De vader i chancer vores islandske venner. Det bliver hårdt for SIF at få slidt sig hele vejen til straffe.
Boycott Benjamin Boycott. SIF: Elendige siden Trivela Group
Det Silkeborg har gang i, er noget af det mest jammerlige, jeg længe har været vidne til.
FCM foran 1-0*
*0-0 rettelse offside på målet igen.
Det som det islandske bundhold har præsteret her i 1. runde af ekstra tid er det man burde forvente fra SIF. Men vi bliver fuldstændig udspillet af en flok glade amatører. Ærgerligt at vi ikke fik personalet fra pølseboderne med til Island - de havde gjort det mindst ligeså fint.
Boycott Benjamin Boycott. SIF: Elendige siden Trivela Group
Annonce