Snak

Mere indhold efter annoncen
Hibernian er ikke en latterlig dårlig modstander, de ville sagtens kunne komme i top 6 herhjemme
Jeg håbede da ellers lige at I ville returnere ham til Helsingør da han brændte straffesparket.
Men vi får ham vist ikke retur nu.
Men for fanden det er fantastisk at SIF er foran nu.
Nej nej nej !! Vi er foran i forlænget spilletid mod amatørerne fra KA! Jeg må gnide mig i øjnene en ekstra gang. Er jeg vågen eller drømmer jeg?
Hyldest til I.C. Ravn, Godtfred Brøchner og Søren Høegh anno 1917
"Tydeligt med den tilstand SIF befinder sig i at Anders Klynge hørte til blandt de bedste i Superligaen"

- Det er der ikke en eneste SIF-fan der har været i tvivl om siden han blev fast inventar på holdet. Han er fremragende.

"Kan Silkeborg ikke spille fodbold når de er foran med 1 mål?!"

- Nej. Og det har de aldrig kunne.

De to sværeste ting i SIF de sidste mange år har været:
1. At være foran. De går i panik hver evig eneste gang.
2. At score mod hold, der står dybt. Det har været nærmest umuligt. Og har ofte resulteret i at vi taber til svagere modstandere, men måske præstere ok mod lidt bedre modstandere.
Boycott Benjamin Boycott. SIF: Elendige siden Trivela Group
Adamsen og Nielsen er guder. Resten kan de godt sælge
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Legendariskmand: Så skal de spille bedre end i dag i hvert fald. Virkelig ringe af fcm hvis de ikke går videre.
Hammarby også foran nu mod Charleroi. Stærk svensk aften hvis det holder.
Vejle Boldklub
Ser du kampen? De er helt vildt ringe
Pivhamrende elendigt af Silkeborg, men de går videre. Der skal vist et mirakel til før de slår polakkerne ud med det spil.
Tillykke Silkeborg.
Vejle Boldklub
Annonce