Hibernian er ikke en latterlig dårlig modstander, de ville sagtens kunne komme i top 6 herhjemme
Snak
tors 31. jul 22:27
Jeg håbede da ellers lige at I ville returnere ham til Helsingør da han brændte straffesparket.
Men vi får ham vist ikke retur nu.
Men for fanden det er fantastisk at SIF er foran nu.
Men vi får ham vist ikke retur nu.
Men for fanden det er fantastisk at SIF er foran nu.
Redigerettors 31. jul 22:27
Nej nej nej !! Vi er foran i forlænget spilletid mod amatørerne fra KA! Jeg må gnide mig i øjnene en ekstra gang. Er jeg vågen eller drømmer jeg?
Hyldest til I.C. Ravn, Godtfred Brøchner og Søren Høegh anno 1917
Redigerettors 31. jul 22:28
"Tydeligt med den tilstand SIF befinder sig i at Anders Klynge hørte til blandt de bedste i Superligaen"
- Det er der ikke en eneste SIF-fan der har været i tvivl om siden han blev fast inventar på holdet. Han er fremragende.
"Kan Silkeborg ikke spille fodbold når de er foran med 1 mål?!"
- Nej. Og det har de aldrig kunne.
De to sværeste ting i SIF de sidste mange år har været:
1. At være foran. De går i panik hver evig eneste gang.
2. At score mod hold, der står dybt. Det har været nærmest umuligt. Og har ofte resulteret i at vi taber til svagere modstandere, men måske præstere ok mod lidt bedre modstandere.
- Det er der ikke en eneste SIF-fan der har været i tvivl om siden han blev fast inventar på holdet. Han er fremragende.
"Kan Silkeborg ikke spille fodbold når de er foran med 1 mål?!"
- Nej. Og det har de aldrig kunne.
De to sværeste ting i SIF de sidste mange år har været:
1. At være foran. De går i panik hver evig eneste gang.
2. At score mod hold, der står dybt. Det har været nærmest umuligt. Og har ofte resulteret i at vi taber til svagere modstandere, men måske præstere ok mod lidt bedre modstandere.
Boycott Benjamin Boycott.
SIF: Elendige siden Trivela Group
tors 31. jul 22:28
Legendariskmand: Så skal de spille bedre end i dag i hvert fald. Virkelig ringe af fcm hvis de ikke går videre.
tors 31. jul 22:29
Hammarby også foran nu mod Charleroi. Stærk svensk aften hvis det holder.
Vejle Boldklub