Snak

Mere indhold efter annoncen
Gratulerer! I samme øyeblikk fikk man et nytt norsk-svensk oppgjør på plass. Rosenborg vs Hammarby.
#Bodø/Glimt #ManUnited #Weareinlove
Silkeborg burde gå hjem over isen efter den "præstation "
hvem møder silkeborg i næste runde så ?
nå de møder Jagiellonia Białystok :-D

og hvis fcm vinder hvem kan de møde ?
Nej de burde tvinges til at sejle hjem med Norrøna , og blive møg hamrende søsyge.
Alle andre end Adamsen og Kent Nielsen.
Vinder FCM skal de op imod Fredrikstad.
Brøndby, Portsmouth, Fiorentina
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Danske klubber er overvurderet. De norske og svenske ligaer er bare bedre.
Flot langskuds kasse af Osorio …. forsvaret giver ham lige det plads han skal ..
FC Midtjylland <3
Okay Søren…..sov godt kære ven.
Soren1
Ser ud til vi får det afgjort i næste runde runde FCK mod Malmø Og FCM mod Norsk hold ( Fredriksstad )
@Derfor

Spild ikke din tid på Soren1. Han skrive de samme uintelligent oneliners i flere tråde. Han har ingen intention om debat, kun provokation.
'Jeg udtaler mig principielt ikke om dommere. Specielt ikke ham her.' - Richard Møller Nielsen - Dejlig oplevelse, på trods af pindsvinet vandt. https://www.youtube.com/watch?v=ql0AmLp7juU&list=UUVZZ79wLFEG8H_WfIHyubdA
Annonce