Hold kæft hvor er det bare skandaløst dårligt!
Snak
tors 31. jul 20:34
Kom nu for h…. SIF. Gør noget i pausen, Kent! Lov drengene en tur i Den Blå Lagune og en stor fadbamse ved en sejr.
Hyldest til I.C. Ravn, Godtfred Brøchner og Søren Høegh anno 1917
tors 31. jul 20:34
Sådan Andreas Poulsen topper lige en legendarisk 1. halvleg med at spille Akayuki-spilleren i himlen og det giver et dejligt straffespark.
Hat og briller. Og snotdumt af Larsen også.
Hat og briller. Og snotdumt af Larsen også.
Boycott Benjamin Boycott.
SIF: Elendige siden Trivela Group
Redigerettors 31. jul 20:38
Fuldstændig vanvittigt at et dansk superligahold er i store problemer imod et islandsk bundhold. Kommer de på 2-0 er det svært at se Silkeborg komme tilbage.