Snak

Mere indhold efter annoncen
Hold kæft hvor er det bare skandaløst dårligt!
Kom nu for h…. SIF. Gør noget i pausen, Kent! Lov drengene en tur i Den Blå Lagune og en stor fadbamse ved en sejr.
Hyldest til I.C. Ravn, Godtfred Brøchner og Søren Høegh anno 1917
1-0
Sådan Andreas Poulsen topper lige en legendarisk 1. halvleg med at spille Akayuki-spilleren i himlen og det giver et dejligt straffespark.

Hat og briller. Og snotdumt af Larsen også.
Boycott Benjamin Boycott. SIF: Elendige siden Trivela Group
Akureyri´s nummer 10 > Adamsen
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Silkeborg rykker seriøst med i 1 div med et brag hvis det her fortsætter.
Silkeborg er på røven nu. Ryger de ud er det sgu fuldstændig vanvittigt.
Fuldstændig vanvittigt at et dansk superligahold er i store problemer imod et islandsk bundhold. Kommer de på 2-0 er det svært at se Silkeborg komme tilbage.
Silkeborg sejler virkelig rundt i øjeblikket. De savner virkelig nogle af de sidste års profiler
Kære "journalist", det hedder i Island.
Annonce