Snak

Mere indhold efter annoncen
Det positive er da at vi ryger ud her til aften, så kan vi ikke tabe flere kampe i Europa-kvallen. Så kan vi koncentrere os om at tabe kampene i Superligaen og måske en hurtig exit i den hjemlige pokal også.

Man burde altså kunne hjælpe Andreas Poulsen videre til en ok civilkarriere. Han kan vel altid blive ejendomsmægler? Resten af holdet næsten ligeså elendige. Tonni har også været frygtelig og Al-Hajj har fortsat ikke sat en fod rigtigt i SIF. Man kunne blive ved.
Boycott Benjamin Boycott. SIF: Elendige siden Trivela Group
Mon ikke Randers FC, eller Silkeborg Karateklub kunne gøre det bedre haha
Danske mesterskaber siden 91 FCK 16 BIF 7 AaB 4 FCM 4 Lyngby 1 SIF 1 HBK 1 FCN 1
Nu er det selvfølgelig nemt at sige, men jeg tror ikke på at et andet superligahold og en del 1. divisions hold ville ryge ud til det her hold. Det siger alt om hvilken gigantisk krise Silkeborg befinder sig i at de er en halvleg væk for at ryge ud. Kent skal godt nok finde noget magisk frem i pausen.
Kære "journalist", det hedder i Island.


Begge dele er gangbart jvf. dansk sprognævn.
Der er gift i truppen de ved hvem han er og det skal skæres det ud hurtigt.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Adamsen´s triller til målmanden på straffe er det perfekte eksempel på situationen i SIF. Tror træner staben + hele A truppen skal en tur på bænken - Ind med U19 holdet. Tror helt ærligt at de kunne gøre det bedre. De spiller seriøst som om de alle har mylderbæ og er bange for at shortsene bliver beskidte. Den her mylderbæ har så stået på siden Aarhus Fremad kampen og lige nu ligner det at sygdommen fortsætter hele sæsonen. Hurra
- Men vi tror stadig, at vi har en chance for at vinde her, fortæller Kent Nielsen.

Ikke såå dum uttalelse da.. men sjanse for seier har ikke økt med 0-1 til pause..
#Bodø/Glimt #ManUnited #Weareinlove
Ind med Bøndergaard og Simmelhack. Flå to andre ud. Næsten lige meget hvem. Vi har desværre set forskellen på effektiv fodbold fra bedste islandske række og ditto den danske.
Hyldest til I.C. Ravn, Godtfred Brøchner og Søren Høegh anno 1917
Hvis Silkeborg ikke vinder den kamp, skal flyet de tager hjem nægtes landingstilladelse.
Det er vildt at være vidne til det kollaps, som der har været over den sidste måneds tid.

Havde virkelig gode forventninger til den nye sæson før træningskampene. Ud over Klynge er det jo stort set samme hold som sidste sæson, men de er jo helt væk - ingen selvtillid, intet tempo og KA spiller den rundt om presset igen og igen i aften.

Pt. ligner det mere 2-0 end 1-1.
Annonce