Det positive er da at vi ryger ud her til aften, så kan vi ikke tabe flere kampe i Europa-kvallen. Så kan vi koncentrere os om at tabe kampene i Superligaen og måske en hurtig exit i den hjemlige pokal også.
Man burde altså kunne hjælpe Andreas Poulsen videre til en ok civilkarriere. Han kan vel altid blive ejendomsmægler? Resten af holdet næsten ligeså elendige. Tonni har også været frygtelig og Al-Hajj har fortsat ikke sat en fod rigtigt i SIF. Man kunne blive ved.
Man burde altså kunne hjælpe Andreas Poulsen videre til en ok civilkarriere. Han kan vel altid blive ejendomsmægler? Resten af holdet næsten ligeså elendige. Tonni har også været frygtelig og Al-Hajj har fortsat ikke sat en fod rigtigt i SIF. Man kunne blive ved.
Boycott Benjamin Boycott.
SIF: Elendige siden Trivela Group