Det går jo som forventet må man bare sige.
Brøndby har i skrivende stund endnu ikke lukket kampen, og Silkeborg er pinlige igen.
Så mangler vi bare FCM som også nok skal tabe.
Brøndby har i skrivende stund endnu ikke lukket kampen, og Silkeborg er pinlige igen.
Så mangler vi bare FCM som også nok skal tabe.