Snak

Mere indhold efter annoncen
Det går jo som forventet må man bare sige.
Brøndby har i skrivende stund endnu ikke lukket kampen, og Silkeborg er pinlige igen.
Så mangler vi bare FCM som også nok skal tabe.
Ja går Midtjylland ikke videre i aften, men ryger ned i Conference League kvalen er det da overhovedet ikke usandsynligt at der kun kommer 1 dansk hold i gruppespillet i år. Silkeborg ryger vel ud i næste runde selv hvis de formår at gå videre her. Men selv hvis de skulle overraske der så vil de også være kæmpe underdogs i sidste kvalkamp. Der er INTET der tyder på at de skulle kunne slå 2 hold der er meget bedre end dem de møder i aften. Brøndby skal håbe på lodtrækningsheld hvis de formår at gå videre i aften og næste gang.

Men lad os nu lige få kampene spillet.
Mirakel.
Boycott Benjamin Boycott. SIF: Elendige siden Trivela Group
Hvis alt flasker sig kan vi måske få straffesparks-afgørelse ud af den her.
Boycott Benjamin Boycott. SIF: Elendige siden Trivela Group
Hold da kæft.......Mål til Silkeborg??? Kan de stadig det?
Så er det FANDEME NU den skal vindes den kamp!!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
NEEEJ DA!!! Miraklet på Island!!
Hyldest til I.C. Ravn, Godtfred Brøchner og Søren Høegh anno 1917
At Poulsen stadig er på banen er dog det største mirakel. Igen bliver han fuldstændig tørret af en af amatørspillerne.
Boycott Benjamin Boycott. SIF: Elendige siden Trivela Group
FCM bagud
*rettelse offside på målet stadigvæk 0-0
1-2. Så vågnede Silkeborg op. Det tog også sin tid da. Pivringe modstander de møder.
Nå er sjansen for seier stor the Kents :)
#Bodø/Glimt #ManUnited #Weareinlove
Annonce