Snak

Mere indhold efter annoncen
Tonni Two-Times.

Men for helvede hvor har vi været elendige over de sidste 10-15 kampe.
Og det er IKKE slut endnu, selvom modstanderen er meget lavt rangeret.
Boycott Benjamin Boycott. SIF: Elendige siden Trivela Group
Nu begynder jeg sgu at tude!! Men fedt af Adamsen for endelig at vise sit værd. Kæft det her har balanceret på et knivsæg over to kampe. Jesus!! Og hvem ved. Ikke et dårligt bud at KA kommer igen.
Hyldest til I.C. Ravn, Godtfred Brøchner og Søren Høegh anno 1917
Stærkt det der Tonni.
Og Adamsen igen.
Så er det lige før han kan tilgives for det brændte straffespark.
Det vil være fantastisk hvis de modsat hvad jeg troede, kan få den vendt nu.
Det gode for Silkeborg er at der vel er nul forventninger til dem i næste runde hvor de er underdogs! Kan være det kan gøre noget for dem. Men noget skal der i hvert fald ske hvis de skal have en chance der med den form de er i.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hold så fast SIF.
Brøndby, Portsmouth, Fiorentina
Hvem er det nu lige vinderen skal møde da?
Jagiellonia fra Polen. Dem der helt ufortjent vandt i Parken imod FCK i sidste sæson efter en gigantisk fejl i overtiden.
Gud bedre det ja, det havde jeg lykkeligt glemt.
Ikke at jeg tror SIF har de store chancer, med mindre de virkelig finder tilbage til fordums styrke. Men håber da.
Alle de danske må opp et nivå i øyeblikket. Klart tidlig på sesongen, men Brøndby skal jo aldri la alt være levende til det 94.minutt i kamp 2 mot HB fra øyene.
#Bodø/Glimt #ManUnited #Weareinlove
Annonce