Præcis. Indtil videre er der dog intet der tyder på at Silkeborg finder det fine spil frem de viste i sidste sæson i enkelte kampe. Men man kan håbe! Men lad os nu se om de overhovedet går videre i aften.
Snak
tors 31. jul 21:37
Sådan Silkeborg!!
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
tors 31. jul 21:38
En god håndfuld chancer til islændingene efter 1-2. Vi behøver ikke laver flere uprovokerede fejl, der giver dem flere muligheder.
Boycott Benjamin Boycott.
SIF: Elendige siden Trivela Group
Redigerettors 31. jul 21:39
Ja nu skal Silkeborg ikke smide sejren til sidst to kampe i træk mod dem her. De har da forhåbentlig lært noget af første kamp i det mindste!
tors 31. jul 21:41
De kommer tættere på for hver gang. Kæmpe mulighed.
Boycott Benjamin Boycott.
SIF: Elendige siden Trivela Group
tors 31. jul 21:43
Som forventet.
Og vi skal vist have os en ny målmand også. Hold nu kæft.
Og vi skal vist have os en ny målmand også. Hold nu kæft.
Boycott Benjamin Boycott.
SIF: Elendige siden Trivela Group