Snak

Mere indhold efter annoncen
Vidar ØRN Kjartansson faktisk. Tidligere Vålerenga bomberen gjorde islendingenes mål.. visste ikke han fortsatt spilte, men måtte nesten være hjemme på Island :p
#Bodø/Glimt #ManUnited #Weareinlove
Så er vi der igen. De professionelle SIF’ere agerer amatører. Og KA omvendt.
Hyldest til I.C. Ravn, Godtfred Brøchner og Søren Høegh anno 1917
Chokerende dårligt at lukke endnu et sent mål ind imod de her knoldesparkere to kampe i træk!
hvis den ryger i forlænget, tæller det så som uafgjort i koefficientsregnskabet?
Vejle Boldklub
Hvis det bliver straffespark konkurrence, skal Silkeborg vist skifte målmand.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Chokerende dårligt at lukke endnu et sent mål ind imod de her knoldesparkere to kampe i træk!

De professionelle SIF’ere viser igen hvad godt lønnede spillere er lavet af!
Hyldest til I.C. Ravn, Godtfred Brøchner og Søren Høegh anno 1917
Hvor er det dog bare pinligt.
ja
"hvis den ryger i forlænget, tæller det så som uafgjort i koefficientsregnskabet?"

- Kan vi ikke snart pakke det regnskab sammen? Danske hold er jo i det store hele piv-elendige i europæiske sammenhæng. Og om vi lige er nummer 14 eller 16 eller 18 på den liste der gør vel næppe nogen forskel når vi ikke kan vinde en kval kamp mod hold fra Island, Skotland eller Færøerne?
Boycott Benjamin Boycott. SIF: Elendige siden Trivela Group
Mon ikke de islandske knoldesparkere klasker den ind til 3-2 i forlænget? Så kan Tonni også slippe for at misse 2 straffespark i samme kamp.
Annonce