Hvordan kan Silkebrog være blevet så dårlige? Det er jo stort set den samme trup som før sommer.
Snak
tors 31. jul 21:52
Siger ikke norsk og svensk fodbold er bedre, men det virker bedre til at spille europæisk. Ikke meget nonsens der hos flere af dem.
Vejle Boldklub
tors 31. jul 21:54
For helvede! Skiftede over på Hibs - Midtjylland fordi jeg fik ud fra at den trods alt var sikker, og så smider de den alligevel væk til sidst...
tors 31. jul 21:54
Ja Hæcken har f.eks lige vundet samlet over Anderlecht efter straffespark. Imens knokler Silkeborg imod et islandsk bundhold.
tors 31. jul 21:54
Hvis vi havde udtaget en målmand til kampen havde vi vundet 2-0… Hvor er Larsen dog piv ringe!
Silkeborg IF
tors 31. jul 21:55
Fuldstændig katastrofal indsats af SIF igen. Næsten reddet af Tonni der dog før de 2 mål havde spillet langt under vanligt niveau.
Værst har dog været:
1. Andreas Poulsen, konstant overmatchet og involveret i begge mål i den gale retning.
2. Nicolai Larsen, ligesom Poul stærkt involveret hvis ikke skyld i at Islændingene har lavet 2.
3. Rami Al-Hajj. Synes ikke han har sat en fod rigtigt, han er langsom og triller boldene 3 meter til siden når det går godt for ham.
De andre 8 har også været ringe, men dog har de 3 ovenstående virkelig shinet med helt utrolige ting man normalt ikke ser på Superliganiveau. Og jeg forstår slet ikke at Poul og Al-Hajj har spillet 90 min. Man kunne ligeså godt have flået dem ud i pausen. Og så er det nok på tide at vi får hentet en ny målmand.
Værst har dog været:
1. Andreas Poulsen, konstant overmatchet og involveret i begge mål i den gale retning.
2. Nicolai Larsen, ligesom Poul stærkt involveret hvis ikke skyld i at Islændingene har lavet 2.
3. Rami Al-Hajj. Synes ikke han har sat en fod rigtigt, han er langsom og triller boldene 3 meter til siden når det går godt for ham.
De andre 8 har også været ringe, men dog har de 3 ovenstående virkelig shinet med helt utrolige ting man normalt ikke ser på Superliganiveau. Og jeg forstår slet ikke at Poul og Al-Hajj har spillet 90 min. Man kunne ligeså godt have flået dem ud i pausen. Og så er det nok på tide at vi får hentet en ny målmand.
Boycott Benjamin Boycott.
SIF: Elendige siden Trivela Group