Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvordan kan Silkebrog være blevet så dårlige? Det er jo stort set den samme trup som før sommer.
Siger ikke norsk og svensk fodbold er bedre, men det virker bedre til at spille europæisk. Ikke meget nonsens der hos flere af dem.
Vejle Boldklub
Jeg giver op. Har slået over på Sporting vs Benfica.
For helvede! Skiftede over på Hibs - Midtjylland fordi jeg fik ud fra at den trods alt var sikker, og så smider de den alligevel væk til sidst...
Ja Hæcken har f.eks lige vundet samlet over Anderlecht efter straffespark. Imens knokler Silkeborg imod et islandsk bundhold.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvis vi havde udtaget en målmand til kampen havde vi vundet 2-0… Hvor er Larsen dog piv ringe!
Silkeborg IF
Conrad Harder har sku overtaget Gyokeres nummer 9.
Conrad Harder har sku overtaget Gyokeres nummer 9.
Fuldstændig katastrofal indsats af SIF igen. Næsten reddet af Tonni der dog før de 2 mål havde spillet langt under vanligt niveau.

Værst har dog været:
1. Andreas Poulsen, konstant overmatchet og involveret i begge mål i den gale retning.
2. Nicolai Larsen, ligesom Poul stærkt involveret hvis ikke skyld i at Islændingene har lavet 2.
3. Rami Al-Hajj. Synes ikke han har sat en fod rigtigt, han er langsom og triller boldene 3 meter til siden når det går godt for ham.

De andre 8 har også været ringe, men dog har de 3 ovenstående virkelig shinet med helt utrolige ting man normalt ikke ser på Superliganiveau. Og jeg forstår slet ikke at Poul og Al-Hajj har spillet 90 min. Man kunne ligeså godt have flået dem ud i pausen. Og så er det nok på tide at vi får hentet en ny målmand.
Boycott Benjamin Boycott. SIF: Elendige siden Trivela Group
Hvis Midtjylland går videre kan vi få to skandinaviske dueller i Europa League. FCM vs Fredrikstad og Brann vs Häcken (i boks).
#Bodø/Glimt #ManUnited #Weareinlove
Annonce