Kampen er vist udsat mindst 30 min pga kraftig regn og torden.
Snak
tirs 23. jun 00:14
Skal vi være glade for at Fox ikke har så meget magt at de ikke kan tvinge spillerne på banen? For de kunne sgu næsten nok godt finde på det...
tirs 23. jun 02:26
Jeg kan faktisk ikke huske at have set en større fejl/hjerneblødning end den der førte til Mbappes 2-0 mål. Helt Håbløst. Og så lukker Dembele få minutter senere endegyldigt kampen til 3-0. Kan blive vigtigt for Frankrig at stå med en bedre målscore inden en eventuel gruppefinale mod Norge, så mon ikke franskmændende går efter et mål eller to mere.