Snak

Mere indhold efter annoncen
Kampen er vist udsat mindst 30 min pga kraftig regn og torden.
Hold kæft det er rart med et tv-studie uden Graversen, der måler pik med Povlsen.
Skal vi være glade for at Fox ikke har så meget magt at de ikke kan tvinge spillerne på banen? For de kunne sgu næsten nok godt finde på det...
Jeg kan faktisk ikke huske at have set en større fejl/hjerneblødning end den der førte til Mbappes 2-0 mål. Helt Håbløst. Og så lukker Dembele få minutter senere endegyldigt kampen til 3-0. Kan blive vigtigt for Frankrig at stå med en bedre målscore inden en eventuel gruppefinale mod Norge, så mon ikke franskmændende går efter et mål eller to mere.
Annonce