Snak

Mere indhold efter annoncen

SLUT: Fredericia - Vejle minut for minut

man 15. sep 18:50

FC Fredericia og Vejle Boldklub mødes i 3F Superligaen. Du kan følge opgøret live i tekst her. 



Læs hele nyheden her
Så VB det gælder “livet” og det VIL vi se i dag ….kan vi ikke få Kielstrup til at udtale sig ….. man kan ikke forstå hvad den Kroat siger !!!?
En ordentlig omgang "Prelec-bold"; ingen ved, hvad de skal, der er minimalt med gejst og vilje, og man er ikke i stand til at lave et bare nogenlunde pres. Det er frygteligt at se på!
Jeg synes nu ellers det er Vejle med de største chancer. Der mangler skarphed, men ellers har Vejle skabt det man kan forvente.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Gundelund fejler igen. Sæt Flø ind fra anden halvlegs start. Og så skal Vejle score på de store chancer de har haft.
Mucolli spiller simpelthen med handsker i september :)
NP er Suppens bedste 6'er!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Bold18...:
Enig, han har kæmpe placeringsvanskeligheder og i det offensive er det ikke mange afleveringer, der har ramt en VB-spiller.
Bismarch har heller ikke sat en fod rigtigt i dag. Vil gerne have GG ind
FCF bedst spillende i 1. halvleg. Burde have været foran. Også rart med et hold der kan vise lidt pasningsspil og faktisk have en tydelighed i hvad de gerne vil. Modsat så mange andre klubber. Fx. VB der løber rundt som hovedløse kyllinger, til trods for at de nok har en del mere kvalitet, hvis man bare kigger på spillermaterialet.

Hvis Kent Nielsen en dag ikke vil SIF mere, så tror jeg ikke Michael Hansen er noget dumt bud på en arvtager.
Boycott Benjamin Boycott. SIF: Elendige siden Trivela Group
Vejle har haft kampens største chance til chiakha
Vi er ved at være der hvor VB skal være glade for deres målmand.
Boycott Benjamin Boycott. SIF: Elendige siden Trivela Group
Annonce