Snak

Mere indhold efter annoncen
Liferec

Modsat dig mener jeg dog ikke at der skal uddeles advarsler så en gennemsnitlig kamp slutter med 7 mod 9 eller sådan noget. Så var frisparket heller ikke værre.
så en gennemsnitlig kamp slutter med 7 mod 9 eller sådan noget. Så var frisparket heller ikke værre.


Tro mig jeg hader røde kort - men hvis der nogensinde skal gives røde kort, så synes jeg det bør være for bevidst svinske handlinger.
Og hvor ofte ser man frispark begået bagfra med det ene formål at nedlægge en spiller (som endda er på vej mod en forholdsvis stor målchance)? Det skete f.eks. kun én gang i aftenens kamp....
Men den var jo ikke svinsk men for at stoppe ham. Det skal selvfølgelig give gult. En man ser til gengæld ofte svinske acklinger. Bare ikke i dag.
Annonce