Snak

Mere indhold efter annoncen
Shitstorm til bold 🤣
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Få det nu fixet
Første gang jeg har set en kamp som en PowerPoint præsentation. Går ud fra at I refunderer hele beløbet for det her makværk?
Bold+ my ass
Pinligt at reklamere så meget, med at man har eksklusiv rettigheder til at vise en kamp, man ikke kan finde ud af at vise. Og så skal vi tilmed os betale for det🤬 vi må håbe at der er nogen, der har mere forstand på det, der har lyst til at købe kampen næste gang.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Er der nogen der kan se noget fra kampen? Jeg har 5G forbindelse, men kun sort skærm.
Der skal penge retur. Bare ikke godtnok
En skrev man kunne se kampen på RAS1 hjemmeside, jeg kan ikke finde den, andre der kan?
kundeservice@bold.dk
Haha Tænkte på at købe, og godt jeg ikke gjorde det. Disney+ viser returkampen, og den har jeg 😁😁
Annonce