Sådan noget lort. Mine 49 retur straks fjolser. Eneste jeg kan se er interwiev med Willadsen fra i søndags. Hele dagen har jeg prøvet at kontakte jer men ingen tale kun musikstøj - end ikke en AI stemme...og nu ingen bold....PENGENE RETUR STRAKS ---Svindlere
Snak
tors 24. jul 21:11
Man kan heldigvis også følge med i kampen på tekst i artiklen. 😅
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
tors 24. jul 21:13
At man kan tillade sig at tage 49 kroner for sådan noget omgang l*rt er mig en gåde. Eftersom I ikke kan levere det produkt man har købt, ønsker jeg hermed at annullere mit køb og få 49 kr tilbage!!
tors 24. jul 21:28
I har åbenbart ikke misset meget. Stadig 0-0. Bør dog blive en sikker sejr.
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
tors 24. jul 21:28
Har Brøndby hentet Nikolas Nartey ?? Bold bliver ved med at nævne ham i dagens kamp.............. han og Bischoff skulle efter Bold´s udsagn være de to bedste Brøndby spillere i første halvleg :-)
Proud To Be A Potter