Tja. Så var man ikke klogere alligevel. Spenderede lige 49 bobs, for at kunne se kampen. Bold scorer pengene, og vi betalende er gjort til grin. Har da også opsagt mit medlemskab med det samme.
Snak
tors 24. jul 21:37
Shit det kører dårligt. Penge retur ville være på sin plads. Kunne man ikke lade være med at købe rettigheder til noget man ikke kan finde ud af???
tors 24. jul 21:40
Det abonnement for at se kampen blir da lige så hurtigt opsagt igen.. Gal det for ringe i ikke kan streame det ordentligt..
tors 24. jul 21:42
Hvorfor gider nogen betale 49 kr for en fodboldkamp fra Færøerne?
Brøndby taber og fuldender dansk fodbolds fiasko 2025
Brøndby taber og fuldender dansk fodbolds fiasko 2025
tors 24. jul 21:49
Så er jeg sgu glad for, at FCK har købt udekampen mod Drita, så den kan vises på vores egen app - i stedet for bold/EB´s platform (som åbenbart ikke virker).
Jeg håber I får pengene tilbage.
Jeg håber I får pengene tilbage.
Fast inventar på Sektion 12. Loyal støtte af Spurs siden 1981.
tors 24. jul 21:55
Måske det ikke er stream, men at det faktisk er kampen der lagger - det ligner det i hvert fald på afslutningerne…