Snak

Mere indhold efter annoncen
Ærgerligt at man så ikke bliver i stand til at se ens hold returkamp i næste uge, fordi bold+ åbenbart sender kampene via powerpoint.
Boycott Benjamin Boycott. SIF: Elendige siden Trivela Group
Vidste ikke, at Bold også viste fodbold fra Japan. Er det en bedre streaming?
Kære Brøndby fans!

Det er jeres egen klub der har solgt rettigheden til Bold.dk

Ret hellere kritikken mod Brøndby. FCK havde også problemer og tog sagen i egen hånd. Nu kan vi se både hjemme og ude kampe i god kvalitet på FCKs app.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
moderator
Men køber bold.dk ikke et signal fra en færøsk udbyder?
Dette er en signatur.
Kære Brøndby fans!
Det er jeres egen klub der har solgt rettigheden til Bold.dk

Det er ikke korrekt. Det er hjemmeklubben, der har rettighederne.
Fast inventar på Sektion 12. Loyal støtte af Spurs siden 1981.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ærgerligt at man så ikke bliver i stand til at se ens hold returkamp i næste uge, fordi bold+ åbenbart sender kampene via powerpoint.

Du kan lige nå derop med Norrøna fra Hirtshals.
Den sejler på tirsdag, og ankommer torsdag morgen.
Det er ikke forbudt at læse trust pilot om bold. Der får deres transmitterede kampe hug. Håber I ubesværet får jeres penge tilbage og bold+ stopper med at gabe over noget de ikke kan håndtere.

Stærkt at Bundgaards signal mod mål går klart igennem.
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
Kære Nandeyanen. Nu er det ikke Brøndby der har rettighederne til deres udekamp, så prøv igen.
Av, hvor det sejler i BIF defensiven
Danske mesterskaber siden 91 FCK 16 BIF 7 AaB 4 FCM 4 Lyngby 1 SIF 1 HBK 1 FCN 1
Grotesk pinligt hvis Brøndby må nøjes med 1-1 på Færøerne. En sejr og tre uafgjorte for dansk klubfodbold i de første fire europæiske kampe...
Annonce