Ærgerligt at man så ikke bliver i stand til at se ens hold returkamp i næste uge, fordi bold+ åbenbart sender kampene via powerpoint.
Boycott Benjamin Boycott.
SIF: Elendige siden Trivela Group
Kære Brøndby fans!
Det er jeres egen klub der har solgt rettigheden til Bold.dk
Ærgerligt at man så ikke bliver i stand til at se ens hold returkamp i næste uge, fordi bold+ åbenbart sender kampene via powerpoint.