Snak

Mere indhold efter annoncen
🤣🤣🤣
Ja mildt sagt grotesk svindel og tyveri men gør som jeg og adskillige andre send en mail til ANSVARSHAVENDE REDAKTØR chef for svindel firmaet

Michel Wikkelsø Davidsen
E-mail: mwd@bold.dk
Twitter: @michelwd
Du er tydeligvis ik klogere kære dig tror du seriøst selv det er Brøndby der levere signalet 🤦🤦🤣 håber det du finder sandheden en dag opgiver at forklare dig det 🙂🤣😉
Top 15😂😂😂😂

Tror vist der er nogen der overvurderer vores liga... Altså hvor mange billige mesterskaber og pokaler skal FCK lalle sig til, før i fatter hvorledes danske klubber ikke engang er gearet til Superligaen eller pokal.. Som om Brøndby og de andre aspiranter sidste år, ikke havde endt i nedryknings spillet, muligvis 1 division, såfremt de via top 15, havde fået kastet et gruppespil i nakken..

FC København. Siden 1993.. Man U siden 1986 Landsholdet, DBU og MO boykottet siden 2007 Ståle skulle aldrig have været fyret 2020 Rooney skyder lige godt med begge ben, nok bedst med højre... Citat John Faxe Jensen...
Lasse599
Fuck, hvor er det pinligt....
Lige som FCK, SIF og FCM.....
Nok vandt FCK, men kun fordi de fik 2 straffespark... ikke imponeret...


Hvor er det dumt skrevet 😂 det er ikke ligeså pinligt at lave uafgjort imod et hold fra Færøerne og så vinde 2-0 imod hvilket som helst hold og da slet ikke et hold som er langt bedre end det her hold fra Færøerne. Brug nu din hjerne lidt. Du skriver mange dumme ting.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
@martin drop lige snakken om svindel. Lad os nu se om folk ikke bare finder en løsning med bold+.

Og det er altså kun fodbold og en færøsk kamp. Det er ikke overværelsen af først fødte du har misset.
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
Annonce