Mathias Kvistgaarden har vel ikke været i aktion i små 3 måneder...Første chance smækker han den ind med det kolde ben fra en spids vinkel via stolpen. Av, han bliver en dyr herre. Verdensklasse afslutning!
Self havde vi regnet med point. Ellers ville der heller ik komme 14xxx. At man så glemmer hvordan man spiller fodbold det er fandme ik godt nok. Og røv pinligt. Men okay alt er så fint! Gu er det ej!
Tillykke til Brøndby med sejren. I var bare et bedre hold i dag. Jeg synes egentlig, at OB spillerne viser masser af hjerte og vilje, men Brøndby er gode til at sidde helt tæt i haserne på dem, så de ikke får lov at spille ret meget med bolden.