Snak

Mere indhold efter annoncen
Godt kæmpet OB. Ingen skal fravriste jer 8. pladsen!
IDKFA
De bliver sgu ikk nr 8. De bliver 10. Pinligt.
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Mathias Kvistgaarden har vel ikke været i aktion i små 3 måneder...Første chance smækker han den ind med det kolde ben fra en spids vinkel via stolpen. Av, han bliver en dyr herre. Verdensklasse afslutning!
Ikke så meget at gøre. Brøndby klart bedst. Heldigvis ikke en kamp der var regnet med point.
Tilfreds med vores 8.plads når sæsonen er slut.
Heldigvis ikke en kamp der var regnet med point.


Nej, gudskelov.

Alt er godt.
IDKFA
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Self havde vi regnet med point. Ellers ville der heller ik komme 14xxx. At man så glemmer hvordan man spiller fodbold det er fandme ik godt nok. Og røv pinligt. Men okay alt er så fint! Gu er det ej!
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Tillykke til Brøndby med sejren. I var bare et bedre hold i dag. Jeg synes egentlig, at OB spillerne viser masser af hjerte og vilje, men Brøndby er gode til at sidde helt tæt i haserne på dem, så de ikke får lov at spille ret meget med bolden.
Svært lige nu at se hvem der skal stoppe disse gutter. Men det kan jo gå stærkt i fodbold og se helt anderledes ud om en måned.

Men nøj for helvede vi er giftige for tiden.

Og vi er kun lige begyndt.
Ingen overraskelse ar Brøndby vinder OB har ikke vundet på hjemmebane i +1/2 år.
Så må agf godt vinde over FCM.

Tjekker stillingen.....2-0 til agf (næsten lige så hurtigt som Brøndbys 2-0 føring).

Dejlig søndag.
Annonce