Snak

Mere indhold efter annoncen

SLUT: OB - Brøndby minut for minut

søn 25. feb 2024

Brøndby kan søndag presse de øvrige tophold i 3F Superligaen, hvis de blågule formår at slå OB på udebane. 



Læs hele nyheden her
FynskMaldini nyder udebaneoplevelsen i Odense.

Det kan blive grimt, det her.
Hold da op hvor laver OB mange fejl. Effektiviteten er da bestemt også tilstede hos Brøndby. Kan blive grimt det her.
Hold da kæft OBs venstre side sejler. Nemt ser det ud og det kan snildt blive grimt.
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
Jeg får lidt Guardiola vibes over Jesper Sørensen. Suppens (DKs?) ubestridte bedste træner.
Jesper Sørensen skal hvert fald ofte høre på alt mulig - i min optik - uberettiget kritik.

Om det er fordi han er stille og rolig, og ikke "spændende nok" skal jeg ikke kunne sige, men mandens trænerevner kan der vist ikke længere være tvivl om.
IDKFA
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det skulle da være første gang man har hørt den så. Det går rigtig fint for BIF i øjeblikket men Jesper Sørensen har tidligere fået massiv kritik, både i starten af sin BIF karriere men især også i sin periode som U21 landstræner, hvor han så vidt jeg husker, missede en slutrunde med af de mest talentfulde årgange. Om det har været berettigede eller ej, vil jeg lade være usagt.

Det ligner OBs elendige hjemmebane statistisk fortsætter.
Nemt
Kære ven - hvis du vil derop og sidde, så skal du altså være lidt mere hård end du er nu!
Ja vi er bare ringe længere er den virkelig ikk! At man bruger ham Mouritsen på venstreback er mig en gåde. Han er så piv piv ringe. Lige så snart han har bolden så går han i panik. Og taktisk aner han ik Hva der sker bag ham.
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
@Summerof84
Suppens (DKs?) ubestridte bedste træner.


Ubestridte ligefrem, jeg er ganske sikker på at der er mange der vil bestride det postulat :D
Bliver da ikke svært at holde bolden på jorden.
Der er nærmest ikke andet.
Så gerne at BIF holder den, så vi er flere om kampen i bunden.
Annonce