"Ulvene møder Samsunspor"
Ahhh... jeg sidder og ser med Live, og det passer så ikke helt venner. Ommer :)
Edit: Godt i fik den rettet
Ahhh... jeg sidder og ser med Live, og det passer så ikke helt venner. Ommer :)
Edit: Godt i fik den rettet
Mandag bliver der trukket lod til playoff-runden i de europæiske turneringer, hvor de danske hold er med i bowlen. Følg lodtrækningen her.
men FCM må da betragtes som store favoritter.