Snak

Mere indhold efter annoncen

SLUT: Playoff-lodtrækninger minut for minut

man 4. aug 11:45

Mandag bliver der trukket lod til playoff-runden i de europæiske turneringer, hvor de danske hold er med i bowlen. Følg lodtrækningen her.



Læs hele nyheden her
"Ulvene møder Samsunspor"

Ahhh... jeg sidder og ser med Live, og det passer så ikke helt venner. Ommer :)

Edit: Godt i fik den rettet
Eh var det ikke RFS / KuPS FCM træk, og ikke Samsunspor?
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Det vil være tæt på pineligt for FCM, hvis de ikke kval´er til EL!
Joo, det er RFS / KuPS, som FCM skal op i mod.
Der er kun én måde den lodtrækning kunne have været bedre, og det er hvis de var sluttet af hjemme.
Klart den bedste modstander for FCM at møde i playoff!

EDIT:
Det er vel også en drømmelodtrækning for FCK, såfremt de ikke ender med at gå videre fra opgørerne mod Malmö?!

Stærk EL lodtrækning set med danske øjne!
Det bliver nemmere og nemmere ????

Hibernian var givetvis den hårdeste nød på vejen til ligaspillet.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg tror ikke nødvendigvis, at Hibernian er bedre end Frederikstad. Begge klubber er midterhold tenderende til tophold i en liga, der er omtrent på niveau med den danske. Det kan sagtens gå galt for FCM, der havde store problemer mod de defensivt orienterede Hibernian, og heller ikke er kommet alt for overbevisende i gang i Superligaen - 6-2-sejren over Sønderjyske selvfølgelig som undtagelsen
@Henoch
Det bliver ikke nogen walk-over mod Fredrikstad, men FCM må da betragtes som store favoritter. Hvis FCM klarer ELQ3, så må playoff-kampen betragtes som en stor fiasko, hvis ikke vi klarer den.
FCM slutter hjemme mod Fredrikstad, hvilket jeg anser som en ret stor fordel, når de nu spiller på plastik.
Følger mest FCM og dansk fodbold
men FCM må da betragtes som store favoritter.

FCM er 80-20 favoritter mod Fredrikstad, så det vil være en katastrofe, hvis de ikke vinder samlet.
Fast inventar på Sektion 12. Loyal støtte af Spurs siden 1981.
FCM imod Crystal Palace hvis de kikser imod Fredrikstad! Så alt afhænger nok af opgøret imod Fredrikstad om der skal være europæisk fodbold til FCM i år! Brøndby ryger vel også ud til Strasbourg. Går det galt for FCM kan vi stå med 1 hold i Europa i år! Alt efter hvordan det går Silkeborg selvfølgelig.
Hvor er det typisk at vi får en lortelodtrækning. Jeg kan ikke huske, hvornår vi sidst har været bare nogenlunde tilsmilet af heldet.
Brøndby, Portsmouth, Fiorentina
Annonce