Snak

Mere indhold efter annoncen
SIF uheldige med lodtrækningen. Men OK - så langt når vi nok heller ikke.
Silkeborg IF
FCM slutter hjemme mod Fredrikstad, hvilket jeg anser som en ret stor fordel, når de nu spiller på plastik.


At en Norsk klub, helt nede i Østfold, skifter over til kunstgræs, anser jeg på sin vis som dovent.
Fanejerskabs-romantiker & Hoofball-beundrer | "It's not a foul, he's just a larger person!" - John Green
Altså Legia Warshawa var jo ikke en dårlig lodtrækning.
Spændende lodtrækninger.
Desværre er Brøndby nok med stor sandsynlighed ude af Europa med den lodtrækning.

Det ender nok med to hold i Europa ligespil for SL i år.
Så længe bolden er rund, kan alting ske
Annonce