Snak

Mere indhold efter annoncen

SLUT: Portugal - Usbekistan minut for minut

tirs 23. jun 18:50

Portugal og Usbekistan mødes i Gruppe K ved VM. Du kan følge opgøret live i tekst her. 



Læs hele nyheden her
Dårligt sparket ind, heldigt løb, elendigt forsvarsspil, dårlig modstander og det var ment som en aflevering. Ronaldo er færdig!
Så fik Ronaldo også lige meldt sig ind i turneringen..
Danmark: Vejle Boldklub England: Manchester United Tyskland: Borussia Mônchengladbach
Flot sparket ind af Ronaldo - klasse !
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈 #KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
Det er sgu fantastisk at se. Et sidste VM med de helt store ikoner i form at Ronaldo og Messi - dejligt at se de begge præsterer!
Always Forward - CHAMPIONS OF ENGLAND 25/26
Ronaldo verdens bedste :)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Er det så også ham, der Johnny Reimars skyld? eller fanden han nu hedder ham der Teddy Savalas klonen, som er træner for DK ....
Tag jer nu sammen med den kritik af Ronaldo. Han scorer i kamp 2, det er så bare fedt at han også kommer i gang.
Jeg er die hard Messi fan, og ville føde hans børn hvis jeg ikke var mand🤣
Men jeg synes Ronaldo er fed, og håber det går ham så godt som muligt. Ikke engang 10 min så scorer han, og så får han på hatten for at målet ikke er smukt nok. Der er fandeme mange idioter herinde

Edit: De fleste herinde er positive og fedt for det🫡
Det er til dem der er på vej herind, those who hate the game🤷‍♂️
Hvad betyder den roterende hånd når spillerne sparkes ned? - at de ikke vil have behandling eller?

de er i hvert fald klar til at spille 2,6 sekunder efter dommeren har fløjtet
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈 #KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
Man kan diskutere alt muligt nok så meget, men at målet er dårligt sparket ind er da lige at strække den.
Jeg tror indlægget er ironisk ment buddy...
Annonce