Snak

Mere indhold efter annoncen
"Jeg tror indlægget er ironisk ment buddy..."
En påtale af Ronaldo-klapjagterne og de frivole gloser, der præger pressens omtale af Messis fantastiske, guddommelige og geniale aktioner mod det østrigske rige.
Arsenal FC, Real Madrid, FC København, wonderbars: https://www.youtube.com/watch?v=HavKbRPC9Z8
Okay, der snød Mendes og Ronaldo lige hele verdenen.
Det er så smart lavet det der💪🫡🫶
Målmanden opdagede ikke hvad det var der ramte ham ... klasse
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈 #KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
Hvor er det egoistisk og selvisk af Ronaldo ved frisparket. At han skal stå, som om han skal sparke, og dermed tage hele opmærksomheden og på den måde sætte sig selv i centrum - kun for sin egen skyld. Han sætter altid sig selv over holdet. Ronaldo er færdig!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Så lækker detalje af Mendes og Ronaldo (den mest selviske spiller i verden)
Jeg tror de eneste mennesker i verden der vidste hvad der ville ske ved det frispark var Ronaldo og Neves. Haha fed detalje
Nu bliver det bare dumt at høre på.

Nyd nu bare målet, detaljen, og nyd at det går bedre end sidst for nogen du holder med.
Vildt at et hold som Usbekistan er med til VM.
Ja tak!!!!!! Så er vi i gang.
Stor F.. finger til alle dem, der har haft SÅ travlt med at svine ham siden deres første kamp!
Han er uundgåelig, og hver gang folk dømmer ham ude så kommer han tilbage og modbeviser dem.

Smukt klappet ind. Godt han ikke lod den gå videre ind i feltet ;)
Annonce