vor er det egoistisk og selvisk af Ronaldo ved frisparket. At han skal stå, som om han skal sparke, og dermed tage hele opmærksomheden og på den måde sætte sig selv i centrum - kun for sin egen skyld. Han sætter altid sig selv over holdet. Ronaldo er færdig!
Jeg går ud fra at det er ironisk. Jeg synes det er mega blæret, hvor meget han har taget medieopmærksomheden på sig, men ikke for at være selvfed eller selviscenesættende. De andre har fået opmærksomheden på banen.
Jeg synes han er vild🫡