Snak

Mere indhold efter annoncen
Klart frispark. Virkelig dårlig ham den marokkanske dommer.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
klar dive
klar dive


Stop dig selv. Han blev sparket ind på skinnebenet.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
man kunne vel også sige at portugiseren taber bolden med trækket uanset et frispark på efterbevilling ... synd for det flotte klap
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈 #KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
Hehe nej det skulle jeg faktisk ikke, men bare for at påpege det er meget smart at have en dommer siddende i studiet som kan sidde vurdere de her lidt tvivlsomme kendelser som kommer i løbet af en kamp live.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg tror også han taber bolden med trækket, det er derfor det er synd. Det gør muligvis ikke en forskel, men forseelsen er så tydelig som den bliver, så selvfølgelig er der frispark.
AntonÅberg

Så måske du skulle gemme din svenske rygdækning til en tvivlsom dom.
For sådan da CR7 🫶

Det her er altså blevet et vildt VM🫡🫡🫡🫡🫡
Så kan man roligt sige alle de helt store har nu meldt deres ankomst til dette VM.
Alle superstjerner scorer mindst 2 åbenbart :-)
Annonce