Hehe nej det skulle jeg faktisk ikke, men bare for at påpege det er meget smart at have en dommer siddende i studiet som kan sidde vurdere de her lidt tvivlsomme kendelser som kommer i løbet af en kamp live.
Jeg tror også han taber bolden med trækket, det er derfor det er synd. Det gør muligvis ikke en forskel, men forseelsen er så tydelig som den bliver, så selvfølgelig er der frispark.