Det så godt nok tragikomisk ud.
Snak
tirs 23. jun 20:31
Kan vi lige blive enige om, at alle de små mandslinge med minus testosteron i kroppen, bare skal lukke deres små piv-piv-klovnekæfte og nyde, at der findes så fremragende spillere som Ronaldo. Den bold han går 100 % efter i feltet, vel vidende, at målmamden kommer hamrende ud og han med stor sikkerhed slår sig vildt meget, kræver mere mod, testosteron og vilje end alle bolds små tastatur-mandslinges samlede mod, testosteron og vilje🤡
Sidelinjeeksperten fra Brønshøj🐝
tirs 23. jun 20:32
Det er jo ikke Ronaldos skyld at Usbekistan er ubeskrivelige ringe, han laver et par fine mål.
Om Ronaldo bliver en fordel for Portugal når niveauet stiger vil tiden vise, men jeg synes man må stikke piben ind for en stund.
Om Ronaldo bliver en fordel for Portugal når niveauet stiger vil tiden vise, men jeg synes man må stikke piben ind for en stund.
tirs 23. jun 20:32
Synes næsten det burde give gult kort for at lave den kort bevægelse som mange spillere kommer med. Drop nu det pis. Hvis dommeren giver gult, skal det nok komme.
tirs 23. jun 20:39
"Om Ronaldo bliver en fordel for Portugal når niveauet stiger vil tiden vise, men jeg synes man må stikke piben ind for en stund."
Ronaldo scorede både mod Spanien og Tyskland for et år siden, jeg tænker ikke så meget er sket siden da.
Så stik du bare piben ind selv og kom tilbage når du har noget at bidrage med.
Ronaldo scorede både mod Spanien og Tyskland for et år siden, jeg tænker ikke så meget er sket siden da.
Så stik du bare piben ind selv og kom tilbage når du har noget at bidrage med.
tirs 23. jun 20:41
Så skal du ikke brokke dig over, at dommeren ikke ser ting.
Du bliver ved med det ikke-straffe kan jeg forstå? Held og lykke med det. Du er nok den eneste der har set det, mens alle andre, inklusiv VAR, ikke har set det. Tillykke med det. Hyg dig med resten af kampen og VM.
Redigerettirs 23. jun 20:43
Mike Romulus
Er du så blank?
Jeg kommenterer på dit ønske om at spillerne stopper med de to fingre.
EDIT: Og VAR har så været korrekt 100% i den her slutrunde🤣
Er du så blank?
Jeg kommenterer på dit ønske om at spillerne stopper med de to fingre.
EDIT: Og VAR har så været korrekt 100% i den her slutrunde🤣
tirs 23. jun 20:47
Er du så blank?
Jeg kommenterer på dit ønske om at spillerne stopper med de to fingre.
Hvad har mit ønske om at en regl i fodbold laves, med hvad dommeren i denne specifikke kamp ser? Orker ikke det her. Hyg dig med kampen og VM.