Snak

Mere indhold efter annoncen
Mike Romulus

Du kom med et ønske om en regelændring, så må man jo regne med at VAR skal bruges endnu mere, fordi dommeren så skal være endnu skarpere. Det lægger endnu mere bånd på spillerne. Ingen reaktioner, ingen følelser. Du er da en from størrelse.
Tror du ikke, at skal mere er en sport for dig😉

Skak skulle der have stået

EDIT: det var måske en for voldsom kontaktsport til dig. Tænk hvis Karlsson ikke gav hånd 🥹
Ja, to mål scoret mod stormagten Uzbekistan er sørme døøøgtigt
det tror jeg går i kategorien godkendt, måske med pil mod OK.

Men at score i 6 forskellige VM slutrunder, er simpelthen verdensklasse og det har jo ikke altid været stormagten Usbekistan.

Hvis det var så nemt, hvorfor baskede de andre så ikke også 2 mål ind?

“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
Nu spiller de andre jo ikke frontangriber, så det er ikke et prængende argument.

Men absolut godkendt indsats! Kan mest af alt blive rigtig vigtigt for det mentale.
Den eneste klasseforskel mellem Algeriet og Argentina var Messi. Algeriet var fint med.
Annonce