Enig med de der agf trusser på Graulund - Noget andet er, sikke ringe agf er. Minder jo fuldstændig om deres sidste 7-8 kampe i top 6 sidste sæson. Så uinspirerende.
Han kostede €1 mio i transfer fra Blackburn, hvor han var 2. valg. Det her ligner en anden svensker som også floppede fælt i AGF og nærmest blev mobbet ud af klubben af fansene. Wahlstedt og AGF har en måned til at vise at han er førstevalget, ellers har man sidste uge af transfervinduet til at hente en erstatning.