Jeg savner sgu Steffen Rasmussen...
Snak
søn 20. jul 17:29
Det var pivringe det drop. Men nu der andre der osse spiller pivringe idag, er lidt trættende at høre på at han skal fyres han må jo ku et eller andet siden han er første valg idag, sidste sæson lavede hansen osse flere ting der var langt under standart
søn 20. jul 17:35
Altså er det mig der meget farvet eller hvad burde nicolai poulsen ikke have fået nr 2 gult kort?
søn 20. jul 17:47
Kampen er kedelig, men interessant at se niveauet. Ser ud som en 1-1 kamp, lygter lidt af agf ude af top 6.
Faktisk mest til pudersne d-: