Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg savner sgu Steffen Rasmussen...
Det var pivringe det drop. Men nu der andre der osse spiller pivringe idag, er lidt trættende at høre på at han skal fyres han må jo ku et eller andet siden han er første valg idag, sidste sæson lavede hansen osse flere ting der var langt under standart
Dalsgaard går vist efter at forbedre gårsdagens "Indskiftning til udvisning" tid.
Generelt er der ikke sket en skid med spillet. Spildt 10 mil på fyringen af UR
Altså er det mig der meget farvet eller hvad burde nicolai poulsen ikke have fået nr 2 gult kort?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jep, der var ikke skyggen af gult på den tackling, knap frispark.
Poulsen var meget heldig der
Selv som lyseblå havde jeg svært ved at se et gult kort nummer to til Poulsen.
Kampen er kedelig, men interessant at se niveauet. Ser ud som en 1-1 kamp, lygter lidt af agf ude af top 6.
Faktisk mest til pudersne d-:
Mht. gult nr. 2 til Poulsen, så handler det vel også om at det kommer så kort tid efter hans første gule. Om det så skyldes at det første gule kom efter et professionelt frispark, og ikke fordi han var overtændt, skal jeg ikke kunne sige.
Annonce