Snak

Mere indhold efter annoncen
Det der var virkeligt underligt. Nygren går hen mod hjørnet og appellerer slet ikke. Selv han var overrasket haha
FCN klart bedst, men hvad foregår der. Det var dog et decideret besynderligt straffe. Det er godt nok lavt niveau der er i den danske dommerstand.
Manchester United OG OB 4Ever. Resultaterne er måske svingende, opbakningen og kærligheden er evig !
Har Sdr spilleren hø. hånd på bolden i en helt skæv vinkel, eller har dommeren spillet på et ettal inden pausen?!
Det virker helt forrykt det der!!
Jamen FCN er da som forventet bedst.. det er straffesparket vi undres over.
Jeg fatter i reglerne for straffe og VAR hvis der er straffe DER og ikke mod Lyngby og Viborg
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Igen en super produktion af Matchday. Ingen gengivelse, ingen alternative vinkler. Luk nu det lortefirma ned.
De har lige vist den igen: hånd på bolden
Puffer Gretarsson bevidst til bolden, er straffesparket ok, men hvis han ikke gør det, er det dybt godnat.
Okay, efter den anden vinkel er det tydeligt at der er hånd på og der skal være straffe. Godt dommerarbejde!
Den så helt mystisk ud. Men fra den sidste vinkel er den faktisk god nok. Meget godt kaldt af JDB.
Kald mig Jakob Skomager
Annonce