Okay den kan godt forsvares fra den vinkel, klart hånd på og det er vel ikke naturlig position.
Manchester United OG OB 4Ever. Resultaterne er måske svingende, opbakningen og kærligheden er evig !
Puffer Gretarsson bevidst til bolden, er straffesparket ok, men hvis han ikke gør det, er det dybt godnat.
Det er vel ligegyldigt om det er bevidst eller ej. Han fratager en stor chance.
Det er sgu da ikke ikke en undskyldning om det kun er lidt af hånden, enden rammer den hånden eller også gør den ikke.