Snak

Mere indhold efter annoncen
Okay den kan godt forsvares fra den vinkel, klart hånd på og det er vel ikke naturlig position.
Manchester United OG OB 4Ever. Resultaterne er måske svingende, opbakningen og kærligheden er evig !
Jaja fair nok med hånden. Men det var umuligt at se fra den første vinkel og mærkeligt der skal gå en halv eftermiddag før man må se den anden vinkel? Det er jo håbløst produceret.
Boycott Benjamin Boycott. SIF: Elendige siden Trivela Group
Puffer Gretarsson bevidst til bolden, er straffesparket ok, men hvis han ikke gør det, er det dybt godnat.


Det er vel ligegyldigt om det er bevidst eller ej. Han fratager en stor chance.
Det er vel ligegyldigt om det er bevidst eller ej. Han fratager en stor chance.


Det er netop ikke. Hvis bolden rammer ned på armen, uden han gør det bevidst, skal den ikke give straffe. Højere oppe var armen altså heller ikke, og det var så ganske lidt, han ramte den.
Personligt syntes jeg der er straffe, det var en spøjs måde at daffe til bolden på. Vanvittigt godt set, hele sofaskaren kunne intet se, hele FCN holdet havde intet set, men dommer så det. Imponerende lige pludselig i stedet for håbløst.
Manchester United OG OB 4Ever. Resultaterne er måske svingende, opbakningen og kærligheden er evig !
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er sgu da ikke ikke en undskyldning om det kun er lidt af hånden, enden rammer den hånden eller også gør den ikke.
Manchester United OG OB 4Ever. Resultaterne er måske svingende, opbakningen og kærligheden er evig !
Har sjældent set noget så pinligt. Fra første minut overlader vi alt til FCN. Intet pres, ingen aggressivitet. Vi står bare… .

Nørgaard har åbenbart inden kampen besluttet, at det ikke nytter at forsøge at spille sig til point - men det her er jo ikke et seriøst alternativ. Pinligt at gå sådan til en kamp i SL.
Jeg tager mine ord om dommeren i mig igen. Det er godt set, selvom jeg synes det er lidt hårdt dømt.

Men hvor er det dog en flad indsats af os. Vi står alle mand i feltet og venter bare på at komme endnu mere bagud.
Det er sgu da ikke ikke en undskyldning om det kun er lidt af hånden, enden rammer den hånden eller også gør den ikke.


Ja, hvis han bevidst puffer til den, men hvis bolden falder ned på armen, er det noget andet.

Gengivelsen her i pausen viser, at straffesparket er helt korrekt. Hjernedødt dumt lavet af Gretarsson.
Stærkt set af Daugbjerg. Hånden fra SE spilleren gør jo netop FCN spilleren ikke kan få afsluttet en gigantisk chance, ikke noget naturligt i positionen heller. Det er de her type scenarier der typisk sker når man er helt nedspillet. SE var helt brugte efter 30 minutter.

Det dur ikke at stå dernede mod fcn, man skal angribe på dem ind i mellem. SE må kaste alt frem og angribe på dem hvis de skal have noget med.
Hvad laver tibetanske munke? De spiller jo happy jazz - AaB af 1885
Annonce