Snak

Mere indhold efter annoncen
Nærmer sig ufatteligt at Yirenkyi får lov til at slutte kampen uden rødt - fire forseelser til gult…
Ja...
Klart straffe til Egeli som ikke dømmes. Han væltes med hårdt skub i ryggen.
Anden kamp i træk hvor dommerne ikke ser vores vej.
Ja Farum 2003. Vi andre vil også sætte pris på at I ikke smider jer hele tiden - men endeligt kom der gult for film - den har været undervejs længe
Hvorfor brokker Ankersen over det gule kort?, han plejer ellers at opsøge dem.
Det ser ikke godt ud. Træls måde at slutte en elendig kamp på
Alle kunne da se at den skade til Høgsberg var alvor. Hvorfor stopper dommeren ikke spillet. Godt de ikke scorede. Ringe dommerarbejde.

Men hold da kæft det er fint sparket ind.
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
Alle kunne da se at den skade til Høgsberg var alvor. Hvorfor stopper dommeren ikke spillet. Godt de ikke scorede. Ringe dommerarbejde.

Men hold da kæft det er fint sparket ind.

Helt enig. Latterligt af dommeren i den situation. Men hold fast en god afslutning. Generelt super gode mål i kampen, synes jeg!
Annonce