Nærmer sig ufatteligt at Yirenkyi får lov til at slutte kampen uden rødt - fire forseelser til gult…
Snak
søn 3. aug 15:44
Klart straffe til Egeli som ikke dømmes. Han væltes med hårdt skub i ryggen.
Anden kamp i træk hvor dommerne ikke ser vores vej.
Anden kamp i træk hvor dommerne ikke ser vores vej.
søn 3. aug 15:44
Ja Farum 2003. Vi andre vil også sætte pris på at I ikke smider jer hele tiden - men endeligt kom der gult for film - den har været undervejs længe
søn 3. aug 15:55
Alle kunne da se at den skade til Høgsberg var alvor. Hvorfor stopper dommeren ikke spillet. Godt de ikke scorede. Ringe dommerarbejde.
Men hold da kæft det er fint sparket ind.
Men hold da kæft det er fint sparket ind.
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
søn 3. aug 16:26
Alle kunne da se at den skade til Høgsberg var alvor. Hvorfor stopper dommeren ikke spillet. Godt de ikke scorede. Ringe dommerarbejde.
Men hold da kæft det er fint sparket ind.
Helt enig. Latterligt af dommeren i den situation. Men hold fast en god afslutning. Generelt super gode mål i kampen, synes jeg!