Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg synes det er imponerende hvordan folk på den ene eller anden måde kan sende en sviner afsted mod vores regering.....selv i en VM-kamp mellem Spanien og Saudi-Arabien. De må godt nok ha slået rod i dit hoved :-D

Jeg tror det er en kombination af at Spanien har lært af den første kamp og at Saudi bare er et ringe hold.
Shit mange haters, Saudi er ringe men næppe mere end Belarus.
A B C
Jeg synes det er imponerende hvordan folk på den ene eller anden måde kan sende en sviner afsted mod vores regering.....selv i en VM-kamp mellem Spanien og Saudi-Arabien. De må godt nok ha slået rod i dit hoved :-D


Der er bare nogen der mangler rigtig mange hjerneceller.

Tænker mest at Spanien bare spiller i for højt et tempo til Saudi Arabien kan følge med, hvis Spanien altså gider smide den et gear eller to op.
Det giver fin mening at Ronaldo laver mange mål i den saudiske liga, når man tænker på at størstedelen af det saudiske landshold spiller der ☺️
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Hold op, hvor går spillet langsomt. Spanien ryger ud i knockout fasen, med det samme de møder bare nogenlunde modstand.
Sikke da et lorte stadion de spiller på.. man kigger bare ind i en kæmpe blå mur fra banen af 😂
To manglende gule kort til Spanien, Cucurella og Laporte, på to minutter...
Danmark: Vejle Boldklub England: Manchester United Tyskland: Borussia Mônchengladbach
Annonce