Jeg synes det er imponerende hvordan folk på den ene eller anden måde kan sende en sviner afsted mod vores regering.....selv i en VM-kamp mellem Spanien og Saudi-Arabien. De må godt nok ha slået rod i dit hoved :-D
Jeg tror det er en kombination af at Spanien har lært af den første kamp og at Saudi bare er et ringe hold.
Jeg tror det er en kombination af at Spanien har lært af den første kamp og at Saudi bare er et ringe hold.