Undskyld, Norge har bedre elo nu. Men ikke Sverige. Så nej, det er ikke de to rigtige hold.
Snak
Redigeretsøn 21. jun 12:04
Det er Danmark jo heller ikke - altså et godt hold....
De er de bedste repræsentanter (Norge og Sverige) Skandinavien kan sende til et VM for nuværende.
Det der flæberi og mindreværdskomplekser der florerer over Sveriges deltagelse ved VM bør håndteres bedre.
De er de bedste repræsentanter (Norge og Sverige) Skandinavien kan sende til et VM for nuværende.
Det der flæberi og mindreværdskomplekser der florerer over Sveriges deltagelse ved VM bør håndteres bedre.
søn 21. jun 14:19
Det har intet med flæberi og mindreværdskomplekser at gøre. Det er bare objektive facts at Sverige er dårligere end Danmark lige nu og har været det i lang tid. Du får svært ved at finde data der siger andet.
søn 21. jun 15:24
Jeg har ikke på noget tidspunkt hævdet at Sverige er bedre end Danmark. Du har derimod hævdet at Danmark er bedre Norge, hvilket den seneste ELO rating mod beviser på det kraftigste.
Sverige har helt legitimt kvalificeret sig til VM, hvadenten du vil det eller ej - den er jo ikke længere.
Sverige har helt legitimt kvalificeret sig til VM, hvadenten du vil det eller ej - den er jo ikke længere.
søn 21. jun 20:14
Du har flere gange skrevet at det er de to bedste skandinaviske hold der kommer til vm. Og det er noget vrøvl. Læs dog hvad du selv skriver.
søn 21. jun 20:15
At Sverige har kvalificeret sig har intet at gøre med hvem der er bedst, der er mange lande der har kvalificeret sig som er objektivt dårligere end Danmark.
Redigeretsøn 21. jun 20:31
Du vrøvler jeg skrev på den foregående side at:
Sverige er med afstanden regionens største VM nation og Norge dens bedste hold pt.
Som sagt det er de 2 helt rigtige skandinaviske lande at have med til VM 🙂
Læs for helvede hvad jeg skriver, istedet for at gætte.
Sverige er med afstanden regionens største VM nation og Norge dens bedste hold pt.
Som sagt det er de 2 helt rigtige skandinaviske lande at have med til VM 🙂
Læs for helvede hvad jeg skriver, istedet for at gætte.
søn 21. jun 20:37
At Sverige har kvalificeret sig har intet at gøre med hvem der er bedst, der er mange lande der har kvalificeret sig som er objektivt dårligere end Danmark.
Det er muligt, det betyder dog ikke at Danmark kan slå dem - eller at vi finder ud af det - da Danmark ikke er gode nok til at kvalificere sig til slutrunden - det er jo trods alt et " objektivt " Fact.
Det er muligt, det betyder dog ikke at Danmark kan slå dem - eller at vi finder ud af det - da Danmark ikke er gode nok til at kvalificere sig til slutrunden - det er jo trods alt et " objektivt " Fact.
søn 21. jun 22:11
Jo, det betyder netop at Danmark kan slå dem og at det ville være alle rationelle aktørers bedste gæt, såsom bookmakers.
søn 21. jun 23:13
Jo, det betyder netop at Danmark kan slå dem og at det ville være alle rationelle aktørers bedste gæt, såsom bookmakers
Vrøvl, de "rationelle" aktører vil tage udgangspunkt i at et middelmådigt hold som Danmark vitterlig er kun kan vinde hvad: halvdelen af kampene mod "store" nationer som Belarus, Grækenland, Makedonien, Skotland og Tjekkiet. ?
Curacao, Iran, Tunesien (det gik ok sidste De spillede mod DK) , Jordan, Usbekistan m.fl må fancy their chances mod DK og de ved bookmakerne også - jvf DK seneste slutrundedeltagelse.
Vrøvl, de "rationelle" aktører vil tage udgangspunkt i at et middelmådigt hold som Danmark vitterlig er kun kan vinde hvad: halvdelen af kampene mod "store" nationer som Belarus, Grækenland, Makedonien, Skotland og Tjekkiet. ?
Curacao, Iran, Tunesien (det gik ok sidste De spillede mod DK) , Jordan, Usbekistan m.fl må fancy their chances mod DK og de ved bookmakerne også - jvf DK seneste slutrundedeltagelse.