Snak

Mere indhold efter annoncen
Utroligt at en Randers spiller kan ligge ned et minuts tid i de 5 tillægs minutter og så fløjter han af efter 50,04. Det betaler sig at blive liggende.
Vejle har to store problemer, de kan ikke spille til nul og de skaber alt for få chancer. Den del skal de have styr på.
Dog tror jeg VB vil rykke hurtigt retur igen, 1. division virker ikke speciel stærk. Jævnbyrdighed i 1. division er ikke det samme som en stærk 1. division.
Jeg skrev bare han kom fra Århus. ;-)
Blev randers lige snydt for et mål der?
Var den ikke inde??
Den ser godt nok ud til at være inde. Håber vi får nogen bedre billeder
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvorfor er Themsen stadig inde?
Egentlig utroligt hvis tv ikke har et kamera der filmer langs mål- og baglinje.
Det bliver meget svært at vende tilbage til Superligaen med det her niveau. Den sportslige ledelse har på ingen måde leveret. Vekic og Velkov er vel vores to stærkeste kort - begge hentet til VB under Zolotkos ejerskab.
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp
Utroligt man ikke undersøger om den bold ikke var inde. Men hvor er det da en forfærdelig gang fodbold, af begge hold.
Utroligt man ikke undersøger om den bold ikke var inde.

Tror du virkelig, at de ikke kigger på den i VAR-rummet, og ikke kan bevise at den har sluppet stregen?
Fast inventar på Sektion 12. Loyal støtte af Spurs siden 1981.
Annonce