Utroligt at en Randers spiller kan ligge ned et minuts tid i de 5 tillægs minutter og så fløjter han af efter 50,04. Det betaler sig at blive liggende.
Vejle har to store problemer, de kan ikke spille til nul og de skaber alt for få chancer. Den del skal de have styr på.
Dog tror jeg VB vil rykke hurtigt retur igen, 1. division virker ikke speciel stærk. Jævnbyrdighed i 1. division er ikke det samme som en stærk 1. division.
Vejle har to store problemer, de kan ikke spille til nul og de skaber alt for få chancer. Den del skal de have styr på.
Dog tror jeg VB vil rykke hurtigt retur igen, 1. division virker ikke speciel stærk. Jævnbyrdighed i 1. division er ikke det samme som en stærk 1. division.