Snak

Mere indhold efter annoncen
Håber ikke at det får betydning for resultatet, for den var da inde.
Jeg kan kun komme i tanke om Hvidovre, der i nyere tid har set mere overmatchet ud i Superligaen end dette VB-hold. Forfærdeligt arbejde af hele den sportslige sektor. Vores sammenbragte lottokuponer fra den halve verden var langt bedre.
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp
Mikkellund - Der er ikke noget endegyldigt bevis for at den er inde, men som almindelig seer ser det godt nok sådan ud. Når man ser kroppens og benenes placering, ligner det meget at den kun kan være inde. Pointen er vel at man burde have et kamera der kan give bedre mulighed for at afgøre det. Nu ser det ud til at koste point også.
Nej nej nej hvor er det dog et dumt straffe at lave.
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Hvor er de dog ringe RFC, de kunne jo intet i anden halvleg.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
moderator
For fanden Randers. Hvordan kan de ikke holde den hjem. Katastrofalt for mit drømmehold og ikke mindst for Randers’ muligheder for 7. plads. I
Dette er en signatur.
Hvad fanden laver RFC? Vejle har været piv ufarlige hele kampen 😂
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Hvor er de dog ringe RFC, de kunne jo intet i anden halvleg.

De behøvede heller ikke at kunne noget - andet end at lade være med at begå straffe.
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp
Og Randers bliver stor snydt for et mål. Man kan se at vejlespilleren har hele underbenet inde i målet for at sparke bolden væk. Det er noget mere end dimensionen på bolden.
BLIVER DEN IKKE VAR TJEKKET?
Og Randers bliver stor snydt for et mål. Man kan se at vejlespilleren har hele underbenet inde i målet for at sparke bolden væk. Det er noget mere end dimensionen på bolden.
BLIVER DEN IKKE VAR TJEKKET?


Den blev VAR tjekket, men vi savner mållinjeteknoligi.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Annonce