Snak

Mere indhold efter annoncen
Tænker det var sidste chance for Themsen.
Han har simpelthen ikke niveauet. Der er så.meget opsoil der bliver ødelagt af ham IGEN
@Pirmin
Nu var min kommentar jo til en bruger, der fejlagtigt tror, at den ikke er blevet tjekket.
Fast inventar på Sektion 12. Loyal støtte af Spurs siden 1981.
Ja Vb trænger til en rigtig targetman, men tænk sig Randers i Europa, de ser heller ikke for gode ud
"Ja Vb trænger til en rigtig targetman, men tænk sig Randers i Europa, de ser heller ikke for gode ud"

Nej, vi kan/skal glemme alt om den 7. plads, vi har intet at gøre i i Europa..
Annonce