Snak

Mere indhold efter annoncen
The Donald:

Nu har vi hørt dig ven. Som skrevet tidligere er kunst ikke ulovligt. Det er en frosen bane. Kom igen
FCN siden Farum BK
Når nu det skulle ske, så er det da meget rart at det sker mod den klub der år efter år af alle spillere vælges til danmarks dårligste bane.

Til jer FCN fans jeg har set sige Aab bør taberdømmes, I bør starte hver sæson med -20 point, så lad os nu ikke kaste for meget med sten.
@Nomorechampagne

Der står i artiklen, at de begyndte at frygte scenariet i løbet af i går. Hvor har du fra, at de vidste det for en uge siden? Og slap dog af med at kræve folk fyret.

Også selvom jeg er enig i, at det lyder som en fejldisposition at droppe dugen i går, når vejrudsigten i Aalborg ikke sagde sne i nat.
@Cheilson Men der er jo varme i anlægget på Portland Park Næh, det er fejldispositioner (og håbet om at kunne gøre så lidt som muligt her i weekenden) besluttet af den inkompetente parkforvalter Erik Johnsen i forvaltningen, der ene og alene er skyld i aflysning af kampen AaB-FCN.
@JakeP kunst er lovligt i suppen… men det er et ikke-funktionsdygtigt varmeanlæg ikke… taberdømmes er måske for hårdt, men 100 tkr i bøde og en løftet pegefinger om at hvis det gentager sig til næste år i 1. division så tvangsnedrykkes man til 2. division
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvorfor burde vi det?

Det er ikke os der laver reglerne om banerne må være kunst. Så skal reglen laves om. Kæmpe forskel på det og en frostbane. Den ene kan spilles på og den anden kan ikke.

Man har jo kunne læse vejrudsigten en uge i forvejen. Det ikke noget der kan komme bag på dem der skal levere en brugbar fodboldbane.

Taberdømmes er måske hårdt, men som minimum en bøde. Det er useriøst på det her niveau.
FCN siden Farum BK
Tvangsnedrykninger, fyringer, skrivebordsnederlag. Det går vildt for sig på bold.dk
@chefen

Hov chefen du blander vist ting sammen hvis du mener jeg ikke kan opfinde mine egne straffe overfor FCN men du godt kan overfor AaB. :)

Det der nemlig sker er bare kampen flyttes, helt efter bogen.

@JakeP du har sikkert ret men ikke fair i min POV… medmindre den spilles RTD… FCN skal endnu engang langthelvede ud på Lars tyndskids mark i et stramt program hvor de har noget at spille for… for Åb betyder det ikke så meget - de er nogenlunde fri af nedrykning og ingen chance for medaljeslutspil
Tvangsnedrykninger, fyringer, skrivebordsnederlag. Det går vildt for sig på bold.dk


Det er jo slet ikke nok. Frem med gabestokken og guillotinen foran Aalborg rådhus, der skal rulles hoveder før pøblen tilfredsstilles!
Annonce