Snak

Mere indhold efter annoncen
@JakeP du har sikkert ret men ikke fair i min POV… medmindre den spilles RTD… FCN skal endnu engang langthelvede ud på Lars tyndskids mark i et stramt program hvor de har noget at spille for…


Hvilket stramt program? I er hverken i Europa eller med i pokalen. I overlever nok en tur til Ålborg en onsdag. Du synes simpelthen det vil være mere fair at I får en ekstra hjemmekamp:)
NP er Suppens bedste 6'er!
@Bruger226081 Der står beskrevet i artiklen, at der har været arbejdet på at få banen klar hele ugen, idet ligger vel sagtens også overvejelser om, at frost kan blive en udfordring for kampens gennemførelse, hvis der ikke lægges fiberdug ud. Og du må tro på mig, når jeg siger, at hvis fiberdugen var blevet lagt ud i går lørdag, så ville der have været spillet superliga fodbold på Aalborg Portland Park i dag. Det giver parkforvalterne sådan set også udtryk for selv mellem linjerne i den pågældende artikel artiklen. Men du skylder mig stadigvæk svar på, hvilken anden grund end arbejdsvægring, der kan lægge til grund for beslutning om ikke at lægge fiberdugen på lørdag Vejrudsigten for Aalborg angav 0 mm nedbør i døgnet op til kampen, og der faldt da heller ikke noget sne overhovedet. Så det er en søforklaring fra pragt forvalterens side for at dække over egen fadæse. Som sagt har jeg angivet arbejdsvægring som forklaring, men hvis du tænker inkompetence som forklaring, så synes jeg faktisk, at det er værre. Min argumenter ovenfor synes i høj gradunderstøttet i artiklen om aflysningen af kampen i det lokale medie Nordjyske, som jeg har limet nedenfor. Her også mere end antydes, at der kommer et efterspil. AALBORG: Det var ikke muligt at få en kommentar eller forklaring på, hvordan det kunne ende med en aflysning af AaB-FC Nordsjælland-kampen, og det efterlader to klubber og en dommer med uforrettet sag. Dommer Morten Krogh havde ikke andet valg end at aflyse søndagens kamp på Aalborg Portland Park grundet frost i den ene halvdel af banen.  - Banen er frosthård, og vi skal vurdere, om banen er til fare for spillerne. Og det er den her bane tydeligt. Knopperne vil blive oven på græsset. Den vil også blive glat, og visse steder er den hård som beton, så det er for farligt for spillerne, siger Morten Krogh.  Det var oppe at vende, om man kunne udsætte kampen nogle timer, men det var ikke en mulighed.  - Problemet er, at solen aldrig vil komme over på den halvdel af banen, og når der vil blive ved med at være frostgrader, så vil det ikke ændre noget, hvis vi spillede klokken fem, siger Morten Krogh.  - Det er totalt usædvanligt. Jeg har aldrig prøvet det her som dommer, og jeg havde på samme måde som tilskuere og spillere set frem til at komme i kamp, siger Morten Krogh.   Hos de to klubber var der forståelig frustration over en situation, som ikke umiddelbart burde opstå.   - Først og fremmest skal vi sige undskyld til fansene. Vi skal undskylde overfor spillerne på begge hold. Det er ikke godt nok. Det er det simpelthen ikke, siger James Gow.  Ifølge Nordjyskes oplysninger var AaB ikke vidende om situationen med frost i banen før et par timer inden kampen.  Det er ikke AaB's ansvar at have styr på banen på Aalborg Portland Park. Det er et kommunalt anliggende, og det forlyder, at man har haft tændt for varmen i banen. Der hersker dog usikkerhed om detaljerne. Nordjyske ville gerne have en nærmere forklaring, da den varme ikke har været i stand til at modstå nattefrosten. Men meldingen fra Aalborg Kommunes folk på stadion var, at man søndag ikke havde nogen kommentar til situationen. 
@Nomorechampagne

Du bliver ved med at læse ting mellem linjerne, som du spekulerer dig frem til. Jeg er enig i, at der nok er lavet en eller flere fejldispositioner, når det nu endte med en aflysning - også selvom kommunen fastholder, at man gjorde det rigtige. Helt fint, at der er en proces med Divisionsforeningen, så man forhåbentlig kan undgå det en anden gang.

Men uanset skal man have et særligt opblæst billede af sig selv og det modsatte af andre, før man kan sidde på et internetforum og kræve folk fyret for at forsøge at passe deres arbejde. Også selvom det ikke lykkedes særligt godt i denne omgang.
Det var nok lige det Aalborg Kommune havde råd til *LOL*
Always In My Heart. LIVERPOOL FC AAB AaB, min kærlighed, min ven. Altid for AaB. Altid for Aalborg. Nordjylland, det er mit hjem. Y.N.W.A.
Aalborg Kommune er en ren amatør på det sportslige område.
De vil gerne beholde Aalborg Stadion, men de vil kan/ikke betale for vedligehold, opgraderinger, eller noget så simpelt som en ordentlig dug til græstæppet, men de hiver gerne åger ind i leje osv fra Aalborg Stadion,
og samtidig blokerer de for at andre rigmænd prøver og bygge noget ordentlig stadion til AAB, ligemeget hvor i Aalborg man vil bygge det.
Always In My Heart. LIVERPOOL FC AAB AaB, min kærlighed, min ven. Altid for AaB. Altid for Aalborg. Nordjylland, det er mit hjem. Y.N.W.A.
Dit indlæg er desværre meget ukonkret, så det er svært at forholde sig til din kritik. Men jeg har to spørgsmål: 1) Hvad er det jeg læser mellem linierne? Det er jo taget ud i den blå luft, at du skriver det. Det er for let købt at tone sådan ud. 2) Jeg spørger for tredje gang. Hvis der ikke er tale om arbejdsvægring kan du så give mig en anden forklaring på, hvorfor fiberdugen ikke bliver lagt ud lørdag, så kampen kunne blive gennemført søndag, når vejrudsigten ikke angav nedbør frem til kampstart?
Indlægger herunder var møntet til Bruger 226081.
Annonce